måndag 30 april 2012

Valborg!

Startade dagen med ett lunchpass på loket, powertraining. Det innebär stationsträning. riktigt.jävla.jobbigt. 45 minuter senare var jag helt slut!

Kom hem, åt lunch och duschade. Sen pratade jag lite med mammi som gjorde att jag fick en så sjuuuk hemlängtan. Saknar verkligen mina föräldrar. Det var ett tag sedan jag var hemma och kommer inte förrens en månad så det känns. Speciellt när mamma säger att hon ska ut i trädgården och sola och sedan att de ska äta god middag ikväll. avis!
Emma räddade mig och jag gick hem till hennes OCH philips nya lägenhet. De ska bli sambos! Jättefin lägenhet med härlig balkong. Vi satt i solen och åt pizzaslices och drack cola, så gott!

Ikväll ska vi äta några stycken på stars och dricka drinkar. Härlig kväll hoppas jag på! Långklänningspremiär??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar