söndag 1 april 2012

Lördag på bredgatan

Lördagskvällen började med att Malin och jag gjorde pizza. Medans vi sedan väntade på att resten av folket skulle komma, tog vi en massa intressanta bilder.. Efter ett tag kom Louise och Emma och sedan kom killarna; Dennis, Wille, Henke och Johan. Det blev gamla sommarplågor och annan bra musik och skratt och snack. Underbara människor. Vad hade jag gjort utan er? Vi gick till Harrys och dansade så våra fötter blödde.. typ ;)

Imorse bjöds det på scones tillsammans med "Dumma mig" men både Malin och jag somnade om rätt snabbt. Louise kom förbi lite senare och bakishängde med oss och sedan lämnade vi Malin på stationen.. Tiden går fort när man har roligt! Sen när jag kom hem somnade jag, IGEN, snacka om sliten. Såg klart "Dumma mig" precis och den filmen är ju bara så söt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar