lördag 28 april 2012

jag lever!

iaf nästan hihi. Igår pluggade jag faktiskt en del och sedan var jag på gymmet en tur. Fick bli massa benträning, rumpan ska bli fit nu!
På kvällen hade vi afterwork med några från klassen, vi var väl runt 20 pers. Tacobuffe och dricka på foxen och sedan förfest hos Johanna&Rebecca. Vilken förfest sen. Vår klass består av härliga, roliga och unika individer och alla är helt underbara!  Blev utgång även om den inte blev så lång för att ja.. köpa mat, åka till minerva och äta den och sen gå in till stan igen haha. Kände att jag behövde ventilera mig lite så gick upp till Johanna igen och snackade. Vid 5 somnade jag gott!

Vaknade fööör tidigt idag. Ätit frukost på stan och nu sitter jag i sängen igen. ska ta igen lite sömn tänkte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar