söndag 22 april 2012

Lördag i Karlskrona

Emma och jag pluggade heeela dagen igår, grymt tråkig hemtenta.. Lagar och rättigheter och ja jag vet inte.. Men jag blev klar med min del så det är skönt att slippa tänka på det!!

På kvällen hade vi lite tjejmys med vin, go musik och härligt snack. Efter ett tag kom grannarna över och det är ju alltid trevligt :) blev en sväng på Harrys! Efter ett tag fick jag såå jävla ont i fötterna så jag gick hem. När jag satt och åt min pasta och skulle kolla på oth så hör jag att någon sätter nyckeln i dörren och kommer in. Fan vad rädd jag blev!! Där stod Johanna och Jakob hahah. Jaja alltid trevligt med sällskap!!

Mår prima ballerina idag, speciellt efter min och johannas goda frulle! Nu bakas det för fullt och jag sitter på en pall i köket och kollar på haha :) hjälpsam tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar