onsdag 18 april 2012

Träningsvärk från helv...

Idag har jag så sjukt ont i mina axlar, armar, mage och rygg. Hoppas att dagens zumbapass kan mjuka upp kroppen lite.. Igår när jag gick på bandet fick jag tillbaka känslan varför jag ääälskar att träna. Tycker det är så otroligt avkopplande, att bara få vara med sina tankar och go musik! Däremot ska jag inte köra en "go hard or go home" som jag lätt gör, utan denna gången tänkte jag försöka lägga in mer och mer träning men köra ungefär samma kost. Jag kan när jag vill och tänker inte sätta några restriktioner nu i början som jag annars lätt gör, allt eller inget principen. Nej nu ska det börja i lagom takt så att jag inte tappar det! Men jag vet att jag kommer tycka att det är jobbigt, så ett steg i taget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar