söndag 8 april 2012

intensivt!

när jag väl är i helsingborg vill jag få ut det mesta av tiden! Så igår åt vi ju middag här hemma med mormor och sedan körde jag hem till Issa. Vi fixade till oss och sen körde vi vidare till hennes brors kompis. Förfest! Jag var dock nykter, det har blivit alldeles för mycket alkohol i veckan. Men efter ett tag gick vi alla vidare till Helsing och det var ju rätt intressant att få uppleva det nykter ;) Vid halv tre körde jag en förfriskad Issa hem och sedan körde jag till Laröd!

kl 9 skulle jag upp och äta frukost, nästa äventyr väntade. Klockan 10 hämtade jag upp Bell och vi körde ner till Ystad och ystad saltsjöbad! Påsk innebär konstrunda och jag var sugen på att se Gynning x2 utställningen. Tycker att Carolina gör jättefina tavlor! Vi fick även se en skymt av den soon to be mamman och hon var väldigt vacker!
På vägen tillbaka stannade vi inom ett slott och lekte lite kulturella. Blev även ett obligatoriskt stopp på max!
När jag släppt Bell i ramlösa tänkte jag hälsa på min favorit kille, Neo (och issa såklart ;)). Massa gos med min prins!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar