onsdag 4 april 2012

Äntligen är de hemma!

Igår kom Johanna och Rebecca hem och ingen kan vara gladare än jag! Snacka om tårar haha. Så igårkväll hade johanna och jag lite mys och snackade om allt, känns inte alls som hon varit iväg i tre månader! Älskar när en vänskap är sådan, man kan ses sällan men man vet ändå vart man har varandra. Visserligen har vi haft myyyycket kontakt, men ändå, hon är min familj här!

Idag var jag på föreläsning om HIV/Aids som lektorerna från Botswana/Syd Afrika höll i. Intressant men samtidigt får man rysningar. Kan inte ens föreställa mig det. i Botswana har 1 av 3 pers aids..

Resten av dagen har spenderats tillsammans med Becca, Johanna, Johan och Dennis. Vi åt en god lunchbuffé på Marin Museet och sedan har vi bara slappat!


mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar