lördag 14 april 2012

The bigger person

Om det nu är så bra att vara "the bigger person", varför får jag tänka efter tre gånger innan jag säger något? Varför släpper inte den jobbiga känslan och varför är det så svårt?!

Har även fått klagomål av Emma idag för att jag bloggar dåligt.. skärpning på mig!

Igår var det fredagen den 13:e och den inledes med föreläsning om arbetsrätt. Jag är alldeles för dålig på det ämnet! Hade velat vara grym på det haha. Så man verkligen vet sina rättigheter. Får väl plugga in författningshandboken.. eller ej? :)

Eftermiddagen/Kvällen mös vi (Emma och jag) hemma hos Johanna till let's dance. jag är ju fast! haha min första säsong.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon och förflyttade mig sedan till soffan och kollade på desperate. är helt fast där med, är nog de bättre avsnitten nu, det händer en massa. Har slappat lite hos Johanna på dagen och nu är jag hemma igen, får se vad som händer ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar