onsdag 11 april 2012

Mot karlskrona

Så är man påväg tillbaka efter en helt underbar påskhelg i Helsingborg.

Igår efter att Louise och jag pluggat klart åkte jag som sagt till Therese och där åt vi god lunch. På eftermiddagen följde jag med Issa och patrik till babysimmet och det var såå mysigt. Han är så go lille neo :)) ska visa lite bilder :)

Dagen slutade inte där utan det blev även en biodejt med Bell. Vi såg titanic 3D. Filmen i sig tycker jag är superbra med 3D effekterna var sådär? Aja. Jag tyckte ändå att den var värd att se och gillar man filmen så gör man ;) det kom lite tårar om vi säger så... :)

Men nu är jag strax i Karlskrona och ska ta tag i vardagen där. Men tack alla mina fina som gjort helgen såå bra!! Detta behövde jag. Ni är bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar