måndag 23 april 2012

Måndag!

Idag fyller min fina mamma år! Synd att jag inte kan vara i Helsingborg och fira med henne och resten av min familj, men jag tänker på henne härifrån! Tänk om jag bara hade kunnat åka dit över dagen, det hade varit underbart!

Måndagen började med basgruppsträff. Vår handledare tyckte att vi mest hade kafferep haha ochjag kan väl hålla med henne. Vi gled lätt in på andra, men inte mindre viktiga, ämnen. Lönesättningar etc etc var det som diskuterades.

Träffade tjejen som jag skriver hemtentan ihop med och fixade det sista och vi är väl praktiskt taget klara. Skönt!! Nu ser jag framemot nästa kurs som är akutsjukvård! Något som äntligen känns som vårt ämne och som alla väntat på i 15 veckor haha. Så nu ska jag läsa lite i den boken innan jag ska gå iväg på afrodans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar