tisdag 31 juli 2012

Fånga dagen..

Har nu varit ledig i två dagar.. Min rastlösa själ ska såklart ta vara på tiden så mycket som möjligt, så har hunnit med en del. Igårkväll åkte jag och hämtade upp Bell och vi handlade hem mat till henne. Såg på hundtricket och mös till OS.

Idag började dagen med en låång promenad, så himla skönt. När man går där instängd på sjukan dagarna i ända är frisk luft guld värt! Slappade hemma och fixade med matlådor och sedan körde jag till Issa. Vi kom äntligen till Tropikariet. Jag har inte varit där sedan jag var liten och det låg vid The tivoli!! Vilket uppryck! Men mysigast tyckte nog att Issa&jag att det var, neo förstod inte allt riktigt.
Fikade med en god kopp kaffe och jordgubbar när vi kom hem till Issa igen. Vi åt även en riktig LCHF middag med räkor, aioli och LCHFbröd. sååå gott!

Nu blir det dusch och ladda upp inför en tidig morgon imorgon.. ångest? Inte alls...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar