fredag 20 juli 2012

Friiiii

Äntligen två dagar ledigt! Gick en A-tur idag vilket betyder att man arbetar på dagen. Och den har gått fort, vi har sysselsatt oss rejält ;) Men det gillas! Promenerade faktiskt hem, 7 km. Behövde det efter alla kakor jag tryckt i mig i eftermiddags haha.

Nu har jag duschat och bytt om till myskläder. Har sovit i en timme och har nu intagit soffläge, pappa är där uppe och lagar middag. LYX! Kvällen ska bli väldigt lugn, och jag ska försöka njuta utan att stressa över att "jag inte gör någonting" för det är just ingenting min kropp behöver. Tänkte se första avsnitten av en serie jag läst om, "Girls". Det enda som fattas är en stoooor påse från hemmakväll, fy vad det hade suttit fint!!


Helgen är tom, förutom lite tjejkväll imorgon. Men känner jag migsjälv rätt kommer jag lyckas fylla båda dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar