måndag 9 juli 2012

Rehab för själen..

Det händer mycket just nu, i jobbet psykiskt och fysiskt och i mitt privatliv. Igår var jag ledig och gjorde saker som jag själv ville. Åkte ner till larödbaden med mina föräldrar och stekte på stranden hela dagen. Superskönt!! Tog även mitt första dopp, helt underbart. Älskar den uppfriskande känslan som det ger!! Pratade lite med mina föräldrars kompis om löpning och hon tipsade om att jag skulle springa en runda och sedan avsluta med ett bad. Det måste jag testa innan sommaren är slut!!
Efter stranden duschade jag av mig och bytade om. Cyklade in till stan och cyklade vid havet. Lyssnade då samtidigt på shakira och känslan var magisk! Vi bor så jäkla fint!!!
Anna och jag köpte varsen Caesarsallad från il café brutale och satte oss på muren utåt vattnet och pratade om allt mellan himmel och jord. Vilken fin dag jag fick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar