fredag 6 juli 2012

äntligen fredag!

har haft ett par bra dagar. Har jobbat en del, såklart. Igår cyklade jag hem till Bell efter jobb och gav mig ut på det jag fasat mest. En runda i stan! Att springa bland människor är inget jag föredrar, men måste man så måste man. Lägg till tryckande värme och fuktighet så var vi där. Inga goda förutsättningar alltså. Blev en kort runda på 2 km inkl. 1 km promenad.

Sen kom Bell och hennes mamma och hämta upp mig. Dax att åka till Klippan! Pernilla, Bells kompis, har öppnat en butik, Nova Fashion. Köpte en snygg scarfs och en tröja till lilla neo som jag inte kunde motstå ;)
Efter cyklade jag hemåt och träffade Issa, Helle och Putte utanför Sofiero. Timbuktu och Laleh spelade och vi satt där på en filt och mös. Snackade om allt mellan himmel och jord och skrattade en massa!

Nu sitter jag och har ätit lite frulle, turkyoughurt med hallon och lite kaffe till det!
Ska ge mig ut och springa om en timme typ, men det ser mörkt ut. Jag gillar att springa i regn men det behöver ju inte vräka ner. aja.. får väl lägga regnjackan i skogen sålänge då! Ikväll blir det en C-tur på jobbet, men vad gör det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar