måndag 2 juli 2012

mot nya mål

när jag springer brukar jag fundera ut vad jag ska göra nästa gång. Så sist planerade jag ut att jag skulle försöka (verkligen försöka, för att inte pressa migsjälv för mycket :P) att springa ena delen av sofieroskogen, svänga av mot tinkarpsbacken och springa den ner, upp och sedan hem. Tänkte att det skulle bli rätt tufft, eftersom den backen är drygt 1 km i seeeeg lutning.

Så idag var det bara att köra. Vaknade sju och åt lite turkyoughurt med hallon och en halv proteindrink och gav mig ut klockan åtta. Och det gick över förväntan. Sprang hela rundan, och på en bra tid! Man kan mer än vad man tror!! 6, 5 km på 41 min! Är grymt stolt över migsjälv. Dock hann jag inte tänka ut någon ny runda, så det får jag väl ta under min cykeltur idag ;)

Nu dricker jag lite kaffe och ser våra bästa år för första gången på några månader.. same same but different ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar