tisdag 17 juli 2012

Känslomässig svacka

Har inte försvunnit, endast hamnat i en liten svacka. En av mina närmsta vänner gick bakom ryggen på mig, behöver inte säga mer än så, men alla vet väl hur ont det gör?

Har jobbat 4 dagar till nu men har ändå lyckats klämma in lite bra saker. I Lördags tog jag tåget till Landskrona och mötte fina Emma&Philip. Vi åkte hem till en av philips kompisar och kvällen slutade i Helsingborg och en liten barrunda. En obligatorisk drink på Helsing tog vi såklart! :)
Min faster från Borås har kommit på besök! Får jag inte glömma..

Idag är jag ledig och började dagen med en tur i skogen, 6 km. Dålig kost i helgen resulterade i att det tog emot mer än väntat, men så får det vara ibland. Ska hoppa in i duschen nu, sedan gå till posten och hämta ett paket från Bodystore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar