fredag 13 juli 2012

Stel som en pinne..

Tvådygnsträningsvärken har kickat in och jag känner mig stelare än en pinne. Meeeen.. skam den som ger sig! Blev ändå 6,5 km trots tuuuunga ben. Det är bara att bita ihop om man vill få resultaten man önskar..



 

För er som är nyfikna över dagens kost intag har det sett ut såhär/kommer se ut:

Innan träning: Turkisk youghurt med hallon (vila magen 1 1/2 timme minst!)
Efter träning: Ett ägg, en goood kopp nespresso, en halv protiendrink. (Köpt mitt pulver av min bror, som jag tror i sin tur köpt av gymvaruhuset. Smaken blueberry smoothie.. nomnom!
Lunch: Havregrynsgröt, resten av proteindrinken. (orkar inte fixa mat innan/har inte tid)
Mellis: Ägg
Kvällsmat på jobb: Ugnsgrillad kyckling med blomkåls/broccolimos.
Efter jobb: får se när jag kommer hem.

sen får vi se om detta hålls ;) Hoppas att ni får en lika bra träningsdag som jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar