måndag 30 juli 2012

Slut på kontot

Nej inte riktigt kanske.. men nästan. Hittade ett par skor jag ville ha, och med HD-rabatten blev det ett riktigt kap! Nike Freerun 5.0. Längtar tills hösten eller torra dagar så jag kan testa dem :) Hittade lite annat smått och gott på Stadium med.. En grå hoodie till kyliga morgnar/kvällar, två träningstoppar på rea. Jag är ingen reamänniska, men träningsrean kan vara grymt!

Sen ville jag testa på ID sminket.. Gillar inte att sminka mig för mycket på vardagar (eller huvudtaget) och har testat på Bodyshops mineralpuder men nja.. Ville vidare! Så nu handlade jag en massa haha. Snacka om lättlurad tjej. aaaaja... Det håller länge (förhoppningsvis) och det blev fint när tjejen sminkade mig! ;) Efter de två ärendena körde jag snabbt hem, för att inte spendera mer pengar..








Nya godingarna. Först ville jag ha en lite mindre skrikig färg.. men nej, varför? Urläckra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar