torsdag 26 januari 2012

vilken uuuuunderbar dag!

Mötet gick sådär, tyvärr måste vi göra om en hel del. Våra terminshandledare har sagt en sak och nu kommer examinatorerna och säger tvärtom. Så imorgon är det nya tag. Men fy vad det känns tufft, speciellt när man är lite halvkrasslig som mig och inte vill göra något alls.. Dessutom har de ändrat examinationerna från v 2 till v 6 och nu slutligen v 10. Perfekt! Den veckan jag är iväg! Så nu blir det väl ingen resa heller! Jävla jävla skola hur fan kan man göra så? Blir så irriterad, man planerar ju efter de scheman man fått ut!

Efter skolan hämtade S upp mig och han får mig ju alltid att bli mycket gladare. Behövde verkligen det. Han bjöd på riktigt god middag; varmrökt lax med potatis och hovmästarsås! Nu ska jag krypa ner i soffan till greys och äta glass och dö lite. 


 

Hade kanske lite fel skor idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar