tisdag 10 januari 2012

projektplan

idag var tanken att vi skulle haft opponering på vår projketplan, men istället har alla seminarium blivit inställda pga examinatorerna inte tycker att vi gjort rätt. Jävla BTH. alltid ska det vara problem. Vi har ju Pbl, vilket medför att vi som studenter förlitar oss på våra handledare helt. Men nu har det blivit "missförstånd" mellan handledarna och examinatorerna vilket gör att seminarierna skjuts upp tre veckor och vi ska få handledning utav dem. Visst, det är väl bra att det görs ordentligt men jag ville ju bli av med detta NU!

Så hela förmiddagen har klassen spenderat i skolan för att lyssna på lärarnas snack. Att de dessutom inte kan betee sig som vuxna människor och "skriker" på varandra gör ju inte saken bättre. Lagom irriterad ;)

Jaja, blev iaf på bättre humör när jag kom hem och S var kvar. Så nu är jag mitt vanliga glada jag efter lite mys :)
 Tänkte äta lite middag och sedan bege mig mot gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar