torsdag 5 januari 2012

Första passet

För 2012 avklarades idag! Vad kan vara mer passande än att testa sina nya skor? Dock är min tanke mer att kunna ha de som gymsko/passko istället för löpsko då jag har utformade löpskor. Men kände att jag ändå ville testa lite vad de gick för, vilket var lite dumt när man inte gått in dem. Efter fem km löpning började jag känna av skoskaven...

Nu är jag nyduschad och ska krypa ner i en renbäddad säng och kolla lite Nip/Tuck. Tänkte börja se om säsongerna då jag knappt minns något..


1 kommentar:

  1. SV: TAAAAAAAAACK gånger 10000 !!! Ja alltså när jag först innan hörde ordet depression så trodde jag knappt att det var nån sjukdom , bara liksom att man var lite deppig men gud vad jag har lärt mig mycket om det , dock tkr jag man borde ha lite undervisning i skolan om just depression nu p.ga. all hård press och stress det är för att det är så otroligt mycket krav som jag helt rasade sönder för , trodde alla kände sån press som jag kände just då men det känns ändå lite skönt att det hände för nu känner man igen sig och man känner sig otroligt mycket starkare ! Tack än en gång !!! :D :D

    SvaraRadera