fredag 27 januari 2012

Min fredag

Idag gick emma och jag på stan för att slösa upp CSN! Blev en ny kofta, ny träningstopp, lite underkläder och parfym. Mina är nästan helt slut och vill vänta med att köpa tills jag är (om jag nu kommer iväg...) till Kastrup så fick bli min budget variant från bodyshop; love etc. Men den är lika god för det ;)

Lunch åt vi på ett thaiställe som hade buff'e och jag åt för tre dagar!
Efter allt springandes vart min kropp helt slut och fick sova några timmar.


Ikväll har jag myst hos emma till filmen midnight in Paris! Åt godis och hade det bra :)
Är hemma igen och har krypt ner i sängen och ska läsa lite till en uppgift i skolan, ska hålla lite föredrag om islam och muslimers möte med svensk sjukvård och vad som skiljer sig! Riktigt intressant, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar