onsdag 4 januari 2012

Godmorgon!

Varit lite dåligt med uppdatering här känner jag.

Igår spenderade Johanna, Emma och jag dagen på stan, shoppade lite och åt lunch! Johanna bor ju hos mig nu innan hon åker till Afrika så efter ett tag gick vi hem till "oss" tillsammans med Sebbe och drack lite kaffe innan vi skulle till Ronneby och Rebeccas föräldrar. Vid 17 hämtade vi upp Johan och körde till Ronneby. Beccas föräldrar hade lagat såå god mat och hade bjudit in rätt många så det var supertrevligt! Stannade kvar en stund och pratade om allt och bara hade det bra.

Väl hemma satte Johanna och jag på Aladin och drack rödvin och åt choklad! :) Imorse när jag gick upp och kollade i köket hade Johanna diskat undan allllt innan hon gick till skolan, vilken pärla! då får jag väl städa lite idag så att det jämnar ut sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar