onsdag 25 januari 2012

En heldag i skolan

idag hade vi en föreläsning om "Kulturmöten och kulturkrockar i vården". Tyckte att föreläsaren var helt fantastisk och fick verkligen med sig hela klassen. Engagerad och kunnig! en riktigt intressant föreläsning med andra ord, det är mycket spännande och nyttigt!


Vi har även haft basgrupp idag, en rörig sådan enligt mig. Jag är inte alls insatt i omvårdnadsteorier och är inte alls förtjust i filosofiska ting men men. Bara att bita ihop och försöka.

Eftermiddagen ska jag spendera tillsammans med tvättstugan och lite plugg. jag nämnde för S häromdagen att jag hade cravings efter räkor och var sugen på räkfrossa och gissa vem som ringde och frågade om han skulle köpa med sig räkor till ikväll? muuuuuums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar