torsdag 5 januari 2012

Hjärtesorg

Fy vad det värker i hjärtat på mig. Idag började mina gull Johanna och Rebecca sin resa mot Botswana och tre månaders utbytesstudier! Jag kan inte säga i ord hur stolt jag är över mina fina vänner och ni kommer att vara saknade till tusen!

Vi har haft några riktigt mysiga dagar.. Igår kom Johanna och Sebastian hem till mig och vi köpte hem mat. Emma kom över och vi åt och drack vin och bara hade det bra. Sebbe hade med sin gitarr med och det är ju bara såå mysigt. Kvällen fortsatte och vi tittade på en film som heter The Blind Side, riktigt bra! Rebecca kom förbi ännu en gång och sa hejdå och det utbyttes några tårar kan man ju säga... Johanna, Sebbe och jag somnade inte förrens sent och imorse åt vi så god frukost och bara mös. Vilka vänner jag har!! Jag är stolt precis varje dag, för att få ha er som vänner!

Nu ska jag bara vara ledig i ett par dagar och vila mig inför T5 som kommer med storsteg!

1 kommentar:

  1. åh sara! jag vill bara komma ner och krama om dig! / tweedle

    SvaraRadera