onsdag 27 juni 2012

spontanare

i måndags körde jag till Karlskrona då jag skulle vara ledig i två dagar och tyckte det var dax att passa på!
Mötte upp Emma vid lunch och vi shoppade, en massa för mig. Men så var det ett tag sedan jag gjorde det, så det var väl värda pengar! Vi åt lunch på ett thaiställe, och in kommer killarna från lyxfällan.. De kanske var på jakt efter oss? ;) Måndagkvällen slutade bra med lite mys och två filmer.

Tisdagen började jag med en klippning på Etage. Verkligen behövligt!! Tyckte att frisören där var grym. Har fortfarande behållt det långa men det känns friskt och fräsht nu! Köpte en ny produkt med, liknande dust it men den heter Alterna Bamboo så det ska bli spännande att testa. Är som en spray och är inte vit, perfekt för brunetter. Blev ännu lite mer shopping och sedan fika med Emma&Johanna. Hem och duschade och sedan lite mat till på stars. Hela dagen har gått åt mat haha :) Kvällen avslutades med lite mys innan jag deckade i min sköna säng. Den har varit saknad!!!

Nu ska jag snart brumma hem till Helsingborg, går en Ctur idag. Dag 1 av 6 som ska avverkas. Nedräkning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar