fredag 1 juni 2012

Sommarlov!

Nu har jag faktiskt lov! Även om det kommer innebära massa jobb! Vi har bara pytteyttelite kvar på projektplanen hahaha snart har vi hållt på med den i ett år. Vi borde vara världsbäst på detta, emma och jag!

Igår firade vi, några tjejer i klassen, med middag på Harrys. Alla ville visst ut och äta igår, så det blev tyvärr inte favoritstället. Men Harrys var lika mysigt :)

Blev en tur ut tillsammans med de andra i klassen, lite dans och karaeoke på fox and anchor. Vilken härlig klass jag går i! Så jag är faktiskt rätt blödig nu. Det är verkligen blandade känslor. Jag längtar så till mitt helsingborg, till min familj och mina fina, underbara vänner där. Men jag kommer sakna Karlskrona minst lika mycket. Varför ska det vara så långt emellan städerna? Och jag saknar Malin!!!!



1 kommentar:

  1. Jag saknar dig med tweedle! Varje dag, varje minut! /Tweedle

    SvaraRadera