måndag 4 juni 2012

En dag med Anna

idag cyklade jag in till stan och hem till Anna. Vi har inte setts sen hon åkte till Schweiz, så det var jätteroligt att få höra om allt hon varit med om! Vi tog en promenad genom stan för att jag skulle kunna lämna lite böcker bl.a. sen köpte vi med oss lunch från Ingelsta kalkon. Två supergoda pajer!

Nu har dock det goda humöret vänt hos mig. Idag var tanken att jag skulle börja träna och karl skulle hjälpa mig lite med det.. När vi kommer till anläggningen är där ingen personal och de har tydligen bytt ägare.. Så nu har vi försökt få tag på dem så jag hoppas jag ändå kan börja snart. Mina ben kommer inte hålla för att springa hela sommaren och jag måste verkligen komma ut. Har sådan  överskottsenergi och måste röra på mig!! Mår psykiskt dåligt av detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar