tisdag 5 juni 2012

Förvirrad tjej!

Första dagen på helsingborgs lasarett. Var rätt lugn, kände att äh.. detta kan ju jag. hahaha tjiiii fick jag. Heeeelt annorlunda jämfört med blekinge. Inte alls samma arbetssätt, inte alls samma journalsystem, ingenting. Jag tycker inte om när jag är "dålig" på saker. Ställer extremt höga krav på mig själv. Men tror att detta är jättenyttigt. Som tur var, är alla supersnälla och alla bitar kommer att falla på plats tillslut :) Hellre känna sig ny med allt nu när jag "endast" går som uska och inte när jag är nyfärdig ssk. Men lixom, bara en sån grej. Journalsystemet. i blekinge vet jag exakt vad jag ska gå in för att hitta den informationen jag behöver för att kunna utföra de åtgärder som behövs göras, här i helsingborg kan jag ingenting haha. men men, det lööööser sig. Förändring är nyttigt och tror att det kommer bli en toppensommar, på alla sätt och vis!

Eftersom det fortfarande inte kan bli någon gymträning får jag resa mig upp ur soffan och gå en promenad. Blö vad tråkigt. Hade verkligen behövt ett hårt benpass idag!!! :) Efter promenixen ska jag ta en lååång dusch, äta gott med mina föräldrar för att sedan mysa lite med Issa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar