onsdag 13 juni 2012

min lediga dag

igår vart jag ju ledig. Då cyklade jag till Bell och vi köpte med oss lunch. Vi cyklade ner till Margarethaparken och efter en stund kom även Filippa till oss. Vi låg i solen och njöt och pratade om allt man missat! Anna kom även förbi. Härligt! Efter ett tag började molnen ansamla sig så alla ville hem. Bell och jag fortsatte till henne för att se Harry Potter. Jag somnade! som tur var inte så länge, men gud vad trött jag är hela tiden. Firade även mormor på kvällen med lite god mat.

Idag har jag jobbat dag och man kommer in i det mer och mer. På måndag ska jag gå ensam! Så försöker mer och mer att ta egna beslut om vad som behöver göras. Det är en väldig trygghet att ha någon bakom sig ;) Efter cyklade mamma och jag hem tillsammans (perfekt att ha henne i samma byggnad). Har nu sovit i någon timme och ska strax köra hem till bell för att se resten av Harry Potter och för att äta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar