torsdag 14 juni 2012

Bra Sara!

Mitt "projekt" idag var att jag skulle gå ner för tinkarpsbacken och sedan springa upp och tillbaka. Jag har som sagt inte sprungit så mycket på ett tag så jag funderade på om jag satt ett lite väl högt mål.. Men medan jag gick ner för backen försökte jag intala mig själv att detta ska jag klara av! Så sagt och gjort, satte på några goa låtar och sedan sprang jag tillbaka. Hela vägen! Bra för att vara mig :) Dock lite hårt eftersom det är asfalt hela vägen men bra med lite underlagsbyte. När jag kom hem gjorde jag lite övningar och sedan var det passet klart, man får improvisera lite när jag inte har tillgänglighet till gymmet..

Till lunch blev det Annas tips, bananpannkaka. En banan, ett ägg och stek allt. Mycket gott! Gjorde en "sås" på rysk youghurt, frysta bär och yttepytte steviasocker. Nu hoppas jag på att regnet ska avta så jag kan cykla till jobbet, idag går jag en C-tur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar