tisdag 30 april 2013

Ett armpass och nytt protte

Igår gick jag ett dagpass på jobbet, så var rätt sliten efter. Innan jag cyklade hem åkte jag och hämtade ut mitt paket från fitnessguru :) Det blev tre nya protein;

* one casein, double chocolate; smakar som avsvalnad RIKTIG varm choklad, dvs inte på oboy utan kakao. Riktigt god, tyckte jag :)
* one whey isolate, peanut butter; Har inte hunnit testa än men jag har fått cravings på allt som har med jordnötssmör att göra så hoppas att den är god haha
* one whet, kiwi youghurt; frisk och fräsch ;)






Efter en liten paus hemma cyklade jag till gymmet. Kom dit strax efter 19 men där var ändå mycket folk. För det är jag ju så glad för! ;) Blev ett pass för armarna som avslutades med dropset. Idag går jag en kvällstur på jobbet så fick en liten sovmorgon och har nu ätit riskaka med jordnötssmör (oväntat), ett ägg och kaffe med kokosolja. Idag ska ryggen få kämpa lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar