fredag 19 april 2013

axlar och bröst

Blev axlar och bröst igår. det är verkligen min akilleshäl. Är riktigt svag i de muskelgruppera, så brukar inte tycka att de passen är så roliga. Men ibland får man ju skärpa sig. Här är några av övningarna;

axlar:

* hantellyft åt sidan
* axelpress
* shrugs

bröst

* pic flyes
* pullover
* chest press, i maskin dock. Men när jag tränar ensam ser jag hellre att jag utför övningen korrekt och får bättre kontakt eller att jag ger mig in i något annat, eller ännu värre; tappar skivstången på migsjälv ;)

Detta känns ju idag. men mer sådär lagom skönt, träningsvärken man gillar ;)


Idag blir det vila.. Ska jobba hela dagen och sedan möta upp min mamma för fika och lite ärenden som man inte hinner annars! Ha en go fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar