onsdag 24 april 2013

Bicep, tricep och Cardio


Trots att jag försökte dra ut på tiden och inte var på gymmet förrens 18, var där helt fullt. min mardröm. Hatar verkligen det. Sen har jag svårt för att träna för sent på kvällen då jag får problem med att komma till ro, så det fick bli som det blev. Försökte göra det bästa av situationen och ändå genomföra ett hyffsat pass. Mitt problem är dock att har jag lagt upp en plan i huvudet, blir jag otroligt sur när jag måste omstrukturera den ;) Jaja.. Fick bli lågintensiv kondition istället. Samt två biceps övningar och två triceps. Båda med dropset. Avslutade hela passet med en tur på crosstrainern. Hellre lite träning än ingen alls!

Väl hemma var jag ju tvungen att testa att göra proteinfluff på mitt strawberry white chocolate (vassle)! Såhär gjorde jag (så att jag kommer ihåg tills nästa gång ;)

* Häll en skopa protein i en shake.
* Häll över 125 g FRYSTA bär, mycket viktigt. Jag hade hallon och blåbär
* Häll 2-3 msk mjölk över.

* micra ca 15 sekunder, bären får INTE bli varma

* mixa med stavmixer så att det blir sörjigt, typ som smält sorbet

* Häll över sörjan i en bunke och börja vispa med elvisp. Tar någon minut innan det fluffar till sig, så ha tålamod. Vispa till önskad mängd fluff uppnåtts :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar