onsdag 16 maj 2012

Tillbaka till verkligheten!

Onsdag och ska strax gå till basgruppen. Ska försöka plugga rejält nu dessa dagar innan jag går på min praktikvecka! Har lite extra uppgifter att fixa med :/

Igår åkte Johanna och jag hem till Johan. Efter lite råd av dem fick jag Diklofenak av Johan, lite starkare än receptfria så nu får jag nästan "hoppas" att det är en inflammation i foten, annars vet jag inte vad jag gör. Testade att smörja med voltaren igår, men det var ju rätt klabbigt. För det första är du tvungen att tvätta händerna direkt efter, och då måste jag stå vid vasken, smörja foten, hoppa in på ett ben, vänta tio min (tar rätt lång tid innan det torkar) och upprepa. haha inte det lättaste!

2 kommentarer:

  1. Men köp volataren på tabletter sa jag ju..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte ju vara lite ekonomisk och ta krämen när jag hade det hemma;)

      Radera