måndag 21 maj 2012

pirr i magen!

Nu börjar jag bli nervös! Fattar inte varför. Det är fyra dagar, hospitering. Personalen KAN inte kräva att man ska kunna allt, vi har endast haft 10 veckors praktik på sjukhus. Visst, jag var 5 veckor på psykiatrin, men det är inte alls samma sak. Men som vanlig ställer man så höga krav på sig själv!

Har gjort klart matlådor för två dagar, nu undrar jag vad jag ska ha de resterande två? Är redan trött på matlådor. Jag kan inte planera. Tur att jag ska bo hemma i sommar så man kan hjälpas åt lite. Längtar verkligen hem. Kommer sakna kompisarna i karlskrona jättemycket, men saknar mina fina i helsingborg sååå mycket nu! Två veckor kommer gå snabbt, speciellt när det är så sjukt mycket att göra nu!

Håll tummarna för mig idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar