söndag 20 maj 2012

Summerlovin

Vilket härligt väder det har varit i Karlskrona idag! Jag gick hem till Emma och placerade rumpan på balkongen :) efter ett tag gick vi till Hemköp för att handla lite gott och till Åhléns. Jag måste ha solkräm! Jag blir rödare än en kräfta annars.. Konstigt för jag brukar bli brun men har alltid så lätt att bränna mig!

Så vi mös på hennes balkong med go musik och lite plugg fick vi också gjort.
När vi tröttnade på att sitta promenerade vi ner till en av hamnarna och spanade på folk. Härlig dag!!

Nu står jag och gör matlådor tills imorgon. Denna veckan ska jag hospitera på thiva (thorax intensiv). Ska bli jättespännande! Känns skönt med att det bara är hospitering när man inte varit verksam på sålänge. Hospitering menas med att jag bara ska få en inblick på hur det är, så har inte så mycket att bevisa som på andra praktikplatsen, man kan inte direkt bli underkänd här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar