söndag 13 maj 2012

Jag har det bra

jag har det bra, trots att jag nu är väääldigt bakis. Får skylla mig själv..

Igår var Mamma och jag och fixade massa ärende. Hittade nya glasögon, som nog kommer chocka de flesta. Jag använder ju aldrig glasögon, men nu ska jag fan börja med det. skönt när man inte orkar ta på sig linserna (är blind utan). Ska dit imorgon på synkontroll så får vi hoppas att de blir klara snabbt. Och att jag fortfarande vill ha bågarna imorgon :) Har letat hur länge som helst..
Fixade även massa annat och lunchade i stan. mys. efter allt körde jag hem till Issa och Neo för lite fika och gos med min pojke. Han är så himla go och jag förstår inte riktigt hur en person kan fästa sig så fort i ens hjärta. Min guldklimp!
Mamma och jag gjorde sjukt god mat på kvällen, oxfilé med råstekt potatis, stekt svamp och bea. Efter det körde hon mig hem till Bell där det drinkades en del..
Mötte upp Issa och några till i stan och rockade loss inne på Helsing!

Idag mår jag förjävligt. tog mig hundra år att komma hem igår då bussarna slutar gå tidigt så fick ta höganäs bussen och gå från laröd östra (tar typ 15-20 min). Lovely..


Nu tänkte jag låta iprenen värka och sedan trotsa baksmällan och gå hem till karl och sedan hem till Bell.. Effektiv tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar