måndag 14 maj 2012

sista dagen

på min mysiga hbg-tripp. Just nu är jag inställd på "helsingborgs-mode" så kommer ta emot att åka tillbaka. Men snart har jag tre månader av Helsingborg och då vet jag att jag kommer längta till Kalles, man är aldrig nöjd! :/

Igår hade vi middag hemma och pappa berättade om sin resa i Usa. De har varit i Los Angeles på konferens (tänk om man fick göra det?!) men även mycket ledig tid och har sett Hollywood och Venice Beach osv osv..

Idag tog jag mamma med mig på lite ärenden. Hon fick lov att låna lite böcker åt mig (nu ska jag bara se till att orka ta med dem) och sedan var jag på synundersökning för mina glasisar. så om tio dagar. Det göttiga var att om man handlade för över ett visst pris så fick man ett par ray bans gratis! inte helt fel.. så ännu ett par i samlingen ;)

Nu ska jag försöka läsa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar