måndag 28 maj 2012

Hej mina vänner!

Oj vilken dålig uppdatering!

I fredags efter föreläsningen körde Johanna och jag till helsingborg! Vi åkte hem till mina föräldrar och slängde oss i vars en solstol direkt :) pappa bjöd på grillad fisk och gott vin! Vid 21 tog vi bussen till fria och mötte upp Issa. Vi var ju bara tvungna att visa upp Strandpromenaden! Johanna var helt uppslukad över hur fint vi har det och tyckte att vi var väldigt bortskämd haha. Vi gick hela fria, gröningen och norra hamnen och kollade socken och hampan, som var helt överfullt. Så vi satte oss på helsing och njöt av varsen drink.

Lördagen, då var vi alla tre på väla tillsammans med lilla neo. Handlade lite och åt lunch innan Johanna och jag skulle vara barnvakt till hennes brors son. Söt liten kille det där! Kvällen spenderade vi då på hotellet och gjorde som alla andra, kollade eurovision!

På söndagen gick vi upp tidigt för att äta hotellfrukost tillsammans med johannas bror och svägerska. Så gott! Körde till ikea och väla en sväng igen innan vi satte oss på gröningen. Karl (min bror) kom också dit. Jag blev miss pinky ska jag tala om.. Tur att det lagt sig! Vi åt morsdagmiddag med grillat kött och goda grejer till det innan vi brummade tillbaka till Kalles! En helt underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar