fredag 11 maj 2012

Helsingborg!

Har haft en så sjuk hemlängtan ett tag, så när johanna&rebecca bestämde sig för att flytta fram inflyttningsfesten en helg så tog jag tag i det och bestämde mig för att åka med louise till helsingborg. Ville dels överraska mamma (som varit ensam denna veckan då pappa är i USA) och ja, komma bort lite. Men gissa om det varit svårt att hålla? hihi..

Så idag efter syrabas-föreläsningen åkte Louise, Hanna och jag. blev några stopp på vägen innan jag hamnade i Laröd. Visste att mamma var iväg men fick ringa henne för en stund sedan för att hon inte skulle hinna äta något hos mormor och hon blev nog superglad. Hon fyllde år för ett tag sedan och kunde inte vara hemma då så ville ha myskväll med hämtmat, hyrfilm och godis och bjuda henne på det! så min fredag blir lugn och skön! Härligt!



Denna testade jag idag, efter att ha suktat efter det hela veckan haha. sååå god och tog slut direkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar