fredag 10 augusti 2012

Tuff tuff tåget

Sitter nu på tåget med en bra bok i knäet och bra musik i öronen. Och ska umgås med mig själv i tre timmar. Det kryper redan i benen, men jag behöver detta. Vila. Kunna läsa utan vetskapen om att man egentligen borde gjort något annat.


Kommer bli en helmysig helg, det vet jag. Benen får vila lite från löpningen vilket jag tror är rätt bra. Har lite känningar i benhinnorna så tredagarsvila skadar inte. Magen får också vila, från lchf. Kan vara knepigt när man är borta men ska försöka sköta mig ;)

Köpte med två tidningar. Shape och finessrx. Har bara hunnit läsa Shape och den är så amerikansk haha. Köpte ett steviachoklad från maxi. Supergott! Perfekt för en hetsätare som mig att det är 40 gram, då spårar det inte ur helt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar