lördag 11 augusti 2012

Jag har det bra

Har spenderat ett dygn i Norrköping och jag har det alldeles för bra. Vi myser, äter god mat, dricker vin och shoppar. Igår vi var vi på stan en snabbis innan vi mötte upp Malins kollegor på bishops arms. Åt god oxfilé på toast med bea. Har man semester har man! Vi satt där ett bra tag innan Malin och jag gick vidare. Drack en supergod drink innan vi gick hem till henne och slappade till ett avsnitt av Gilmore girls.

Lördagen började med en ofrivillig promenad då affären inte hade öppnat så vi fick gå till nästa. Köpte nybakat bullar och annat gott. Har även gått lite på stan idag med och jag har tömt mitt konto känns det som ;) vi hann även med en fika på ett härligt litet ställe. Mycket roligare att fika på små, unika ställen än stora kedjor, visst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar