fredag 24 augusti 2012

Sista dagen

Ojoj, jag är så dålig på att skriva här. anledningen är för att jag tycker att det är tråkigt med massa text utan bilder. Och det är ett meckande att få över bilder då jag inte tycker om att skriva från mobilen. Instagram passar mig mycket bättre ;) Men kan berätta lite kortfattat i bilder och ord!

Hade en helt fantastisk helg i Norrköping. Fick komma bort och träffa min fina Malin! <3 Sedan har allt gått så snabbt. Jag har arbetat mina sista veckor och hade min sista dag igår. Känns mycket sorgligt. Har lärt mig så otroligt mycket och har träffat helt fantastiska människor! Mellan alla jobbpass har jag hunnit med en dejt i malmö med Bell, lite bus med min fina Neo och en "sista" middag på Sillen med hela familjen. Försöker verkligen att njuta av varje minut som jag kan få här hemma! Imorgon bär det av mot Karlskorna igen, även det ger blandade känslor. Saknar Emma och min lägenhet. Och mitt "privat"liv. Men det är mycket som förändrats som gör att det tar emot.. Jag vet att hösten kommer bli bra, men ändå! Sista terminen, sista rycket... Detta ska jag klara!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar