lördag 4 augusti 2012

Lördag

vaknade tidigt idag. en av fördelarna när man får det som rutin är att man oftast vaknar av sig själv hyffsat tidigt. Körde (!) till pålsjöskog och sprang 5 km. Härligt i detta underbara väder. När jag körde hem igen spelades en bra låt och jag riktigt njöt. Detta är att unna sig, lägga tid på sigsjälv!

Åt en god frulle när jag väl kom hem och väntade på att resten av befolkningen skulle vakna ;) Körde ut till väla med Issa&Neo där Louise mötte upp oss. Var på jakt efter färgstarka örhängen. Fråga mig inte varför jag fått för mig att jag ska ha det, men när jag vill ha något så ska det vara så.

Nu sitter jag hemma och pysslar lite inför kvällens festligheter. Har gjort LCHF-chokladkakan och i skrivande stund gör jag ostchips. haha :) Hoppas det blir bra ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar