onsdag 29 februari 2012

mot Helsingborg

idag åker jag till Helsingborg. Behöver tvätta lite av kläderna som jag ska ha med till Italien, samt fixa lite smått och gott imorgon så kände att jag behövde en heldag i hbg.. Mamma och pappa har varit söta och köpt en ny skidjacka till mig, så måste se så att den passar!

Längtar så efter att komma iväg, googlade lite bilder och det pirrar i magen! Tyvärr vågar jag inte ha för höga förhoppningar då pappa berättade att det varit rätt varmt och inte snöat på ett tag. Min önskan är ju strålande sol, - 5 grader och bra snödjup! aja, oavsett vad ska det bli härligt att få lite miljöombyte och släppa skolan på ett tag. Blir lite utflykter om inte snön är bra, milano ligger nära! Men DET ska vi inte hoppas på, jag vill åka skidor!



otroligt stort skidsystem! Nyhet inför i år är att de byggt ihop tre stycken system, vilket gör det till 150 km skidåkning!!! :) wiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar