onsdag 22 februari 2012

Helloo my friends

Imorse tänkte jag ut ett helt inlägg till er, men allvarligt, jag orkar inte skriva nu haha. Har sovit såå dåligt inatt. Eller ja, när jag väl har somnat sover jag som en sten. Det är bara det att jag inte kan sova! Ligger där och vänder och vrider mig och testar allt. För mycket i huvudet!

Dagen i ära har jag tvättat lite på förmiddagen och eftermiddagen spenderades i skolan med basgruppen. Jäklar vad jag har skrattat. Vi ska ha ett litet projekt i folkhälsan och vi ska ha målet "gott skydd mot smittspridning" och vi ska rikta in oss på prevention av sexuellt överförbara sjukdomar. 

Efter skolan blev det en tur på gymmet, lite axlar, rygg och kondition. Är heeelt slut nu och hade säkert kunnat sova med ikväll är det musicquiz på Harrys som gäller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar