måndag 27 februari 2012

Måndag måndag!

Godmorgon mina hjärtan! Hoppas att ni sovit gott!
Jag har varit jättetäppt och har vaknat av det. Heemskt. Kan verkligen inte sova då och nässprayen är nästan helt slut så måste måste köpa ny! och ev. lite extra vitaminer så jag kan bli av med denna skiten innan fredag, nu är det kureringsdags.. Har ni några tips??

Ska dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag vandra iväg till ungdomsmottagningen. i blekinge kan man gå dit fram tills man fyller 26, vilket jag faktiskt tycker är rätt bra! I samband med besöket ska jag höra om de kan sponsra vår basgrupp lite. I skolan håller vi på med ett projekt om folkhälsa och vårt var ju gott skydd mot smittspridning. och jag kan lova er, här gör inget halvhjärtat! Vi går verkligen all in och det är faktiskt riktigt roligt. behövde detta efter allt tråkigt med projektplanen. Så nu ska vi dela ut gooddiebags på hälsoinformationsdagen och söker lite olika företag som kan sponsra oss! Har ni andra tips och idéer om det är det välkommet! Vi riktar ju främst in oss på prevention av könssjukdomar men eftersom vår målgrupp är BTH's elever når man människor som håller på med allt möjligt så vill ni synas lite extra så säg till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar