måndag 13 februari 2012

Måndag måndag!

precis hemkommen från skolan. Känns liiiite bättre idag. Tog mig lite mod och gick in till vår handledare/examinator/programansvarige och ville prata med henne om allt. Jag har trots allt skickat två mejl utan att få några svar tillbaka! Jag borde kanske inte skriva ut detta, men det rör mig inte i ryggen. Tycker att detta skötts sååå dåligt. Där står hon, en vuxen kvinna och kan knappt se mig i ögonen, så jävla patetiskt!
Fick iaf lite svar och jag hoppas innerligt att jag kan åka iväg nu! Vill ju inget hellre!!

Efter en stund hade vi basgrupp där vi hade lite prat om de två olika böckerna vi läst. Jag har ju som tidigare skrivit läst "jag vill inte dö, " och två av tjejerna hade läst "mig äger ingen". Vi fick in rätt intressanta diskussioner (tycker jag) bla. om hur man ser på suicid osv. och sådant skulle jag ju kunna prata på om hur länge som helst. Vem är en läkare att bedöma om jag får ta mitt liv eller inte? Gör det mig till sjuk? Man (inom sjukvården) säger man ofta att man ÄR suicid (självmordsbenägen) och vad är det? En sjukdom? haha ja ni ser jag kan snacka på hur länge som helst..

Tog mig en härlig promenad hem i solen och snön och njöt av att vi har en så fin dag idag. Dock ska jag sitta inne och skriva på min hemtenta, men lite d-vitaminer har jag fått iaf..

 

Fina, fina Karlskrona!


Tvådagarsbakis, osminkad Sara. Inte lika fin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar