onsdag 15 februari 2012

Godmorgon lovers

Åt en riktigt "somrig" frukost idag, massa frukt och till det kaffe! Anledningen?? Helsingborg till helgen så måste äta upp allt haha. Studentlivet är härligt..

Ska strax börja med min hemtenta.. Har inte kommit så långt, det känns som om det jag skrivit mest är flum och saknar en röd tråd, lite härifrån och lite därifrån, men det är väl det vårdvetenskap går ut på? Om ett år är jag färdig, med en examen i vårdvetenskap. Herre-min-gud, vart tog tiden vägen??!

För övrigt måste jag gnälla lite mer, har ont i mina handleder. Kettlebells är roligt, men fan inte skadefritt. Dessutom vart jag nära att svinga in bellen/klotet/bollen (??) i huvudet på mig igår, nog stabilt! haha



 

Denna söta lille gubbe står utanför mitt fönster idag! :) kom massa snö igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar